bee88 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hei jeg lurer på om noen vet hvordan man trener bort fett på overarmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdalskilden Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Noen vil sannsynligvis svare at det ikke går an å punktslanke bort fett, men det er bare tull. Dag 1: 2 x 15 pushups Dag 2: 15 min. skyggeboksing Dag 3: 2 x 15 pushups Dag 4: 3 x 12-15 armcurl Dag 5: 15 min. skyggeboksing Dag 6: Fri Dag 7: 30 min. svømming, veksle mellom crawl og bryst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristoffer 19 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hei Punkt-forbrennig eksisterer ikke. Du har dermed to muligheter for å synligjøre overarmene dine. Slank deg, eller tren armene dine slik for eksempel "Imsdalskilden" foreslår. Fettet blir der uansett. Det positive/negative er at det siste fettet du forbrenner når du slanker deg er det du har på/i magen og da går fettet på overarmen lettere vekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.