Gå til innhold

bipolar?


ennasus

Anbefalte innlegg

Slit ein del med humørsvingninger, noko som kan tilskrivast hypothyreosen. Det siste halvåret har det stort sett svinga mellom mild depresjon og irritasjon, men for to år sidan hadde eg eit halvt år med to ganske så "maniske" episodar der eg hadde eit ekstremt alkoholforbruk, tilfeldig og uforsiktig sex, klarte ikkje å sitja i ro, kjeften gjekk i eitt, tankane raste gjennom hovudet mitt og den miste ting irriterte meg. Eg hugsar godt eg tenkte at "dette kan eg ikkje gjera" og "no må eg holda kjeft", men eg gjorde det likevel og snakka berre enno meir. Slik gjekk det eitt par månader før eg kræsja og brukte dei neste par månadane til å berre græta og den beste venen min var eit barberblad. Så gjentok den "maniske" episoden seg, berre ikkje med samme styrke, men nedturen denne gongen var så ekstrem at mine foreldre sendte meg til BUP.

Etter det var humøret anten langt nede eller flatt, før det skifta til langt nede og "normalt" eller veldig irritert. Kan dette tilskrivast ein ubehandla hypothyreose (hypothyreose vart oppdaga når eg var 8 år gammal, men har ikkje fått skikkeleg behandling før no, er 19. har óg lese at hypothyreose kan utløysa mentale lidingar som bipolar) og vil det stabilisera seg når stoffskiftet stabiliserer seg? Har ikkje lyst til å gå gjennom fleire "maniske" episodar, gjorde så mykje som eg framleis angrar på. Vil så gjerne verta frisk, men det kan ta fleire år. Akkurat no er eg ganske lei, og treng å få bytta ut min beste venn barberbladet med nokon som ikkje lagar arr.

(langt og uoversiktleg, seier meg for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er forskningsresultater på vei fra verdens største helseundersøkelse - HUNT - www.hunt.folkehelsa.no som sansynligvis vil avlive en del etablerte forestillinger om den tette sammenhengen mellom stoffskiftesykdommer og angst og depresjon.

Derfor er jeg tilbøyelig til å si at du må søke behandling for dette uavhengig av stoffskiftesykdommen din.

Gjennomsnittlig debutalder for bipolar lidelse er 15,5 år, så dere må fortsatt ikke droppe denne sykdommen som årsaken til dine plager.

Det finnes utmerket forebyggende behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...