Gjest Lillebolla Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei! Jeg har mye vondt i magen (mageknip) og er ofte oppblåst. Er ofte løs i magen og føler meg "luftfull". Kan dette ha noe med hva jeg spiser?? Eventuelt om jeg spiser for sjelden.. Har ikke fått påvisst noen form for intolleranse, men har liksom på følelsen at noe ikke stemmer da magen min har vært sånn en lang stund.. Noen som har noen erfaringer?? Føler også at jeg ikke har så mye energi, dessuten har jeg en tendens til å stappe i meg alt som er noen ganger..noe som har ført til at vekten har blitt litt høyere enn den skulle vært:( Hadde vært fint å fått noen gode råd, da dette er noe som plager meg veldig. På forhånd takk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigje Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Regelmessig og sunt kosthold (inkludert grovbrød/fiber) kan hjelpe deg. Ikke spis mye en dag og lite neste - prøv å holde et jevnt inntak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har du vært utredet hos lege for evt. intoleranser? Prøv å kutte ut melk og melkemat i et par uker og se om det hjelper. Poden min var sånn som du beskriver helt til vi kuttet ut all melk, da ble han helt fin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.