cider Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 De siste 14 dagene har jeg spist nogenlunde sunt og langt fra så mye godteri jeg spiste før. Og går 30-40 min. hver dag i passe tempo. Mulig det er jeg som har dårlig tålmodighet, men jeg skulle da ha gått ned noen kilo den første stunden (i det minste vann). Hva gjør jeg galt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snilt lite beist Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det kan ta en stund før kroppen reagerer slik du kanskje forventer at den skal gjøre. Men etterhvert , når ting normaliserer seg, vil du nok begynne å gå ned en del, skulle jeg tro. Spørs jo om du bruker medisiner som gjør at du får/har ødemer også, f.eks antipsykotika eler visse antidepressiva(remeron, surmontil, cipramil.....m.fl.). Om du er plaget med store ødemer pga medisiner kan det være et greit tips å drikke brennesle te 3-4 ganger daglig. Den renser ut og driver ut vann. Men pass på å drikk rikelig med vann ellers, så du ikke får trøbbel med elektrolytt balansen. Kanskje kan du snakke med legene slik at du får noe som tar vekk ødemer, hvis du nå , som tidligere sagt, er plaget med det. Lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cider Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det kan ta en stund før kroppen reagerer slik du kanskje forventer at den skal gjøre. Men etterhvert , når ting normaliserer seg, vil du nok begynne å gå ned en del, skulle jeg tro. Spørs jo om du bruker medisiner som gjør at du får/har ødemer også, f.eks antipsykotika eler visse antidepressiva(remeron, surmontil, cipramil.....m.fl.). Om du er plaget med store ødemer pga medisiner kan det være et greit tips å drikke brennesle te 3-4 ganger daglig. Den renser ut og driver ut vann. Men pass på å drikk rikelig med vann ellers, så du ikke får trøbbel med elektrolytt balansen. Kanskje kan du snakke med legene slik at du får noe som tar vekk ødemer, hvis du nå , som tidligere sagt, er plaget med det. Lykke til! Mvh Hei! Jo, jeg går på antipsykotisk medisin. Men hva er ødemer for noe?? Hvis jeg drikker te som driver ut vann, da vil jeg vel også drive/skylle ut medisinen -slik at den ikke vil virke skikkelig.. Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei! Jo, jeg går på antipsykotisk medisin. Men hva er ødemer for noe?? Hvis jeg drikker te som driver ut vann, da vil jeg vel også drive/skylle ut medisinen -slik at den ikke vil virke skikkelig.. Håper på svar. Ødemer er vannansamlinger i kroppen. Hvis du føler deg stinn og f.eks. fingre og tær er litt "hovne" og "sprengte" så har du ødemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.