Gjest marsipan123 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hjelp! Julefristelsene er i butikken allerede. Derfor: er det noen som vet hvor mange kalorier det er i en marsipanpølse? Og hvor mange kcal det er i marsipan generelt? På forhånd takk for hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å ikke bekymre meg for det før om et par måneder.....men nå er jo jeg megselv og ikke deg, så hva du gjør er opptil deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Aner ikke, men marsipan er laget av mandler (som er fete - selv om det er et sunt fett), melis (som er sukker) og eggehvite. Så kalorimengden er nok ganske stor. Finnes det ikke en oversikt på sidene til Grethe Rohde mon tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Grr.. ja det irriterer faktisk meg (selv om jeg prøver å ikke la meg irritere) at de skal begynne med jul alt nå!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sharni Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ren marsipan inneholder 461 kcal/100g. Synes julmarsipanen kom latterlig tidlig ut i butikkene i år ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.