James Hook Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei jeg lurer på om proteintilskudd hjelper mot slapp og slitenhetsfølelse. Min ”trening” består stor sett av en fire km. daglig sykletur. Vil en daglig dose proteintilskudd gjøre at man legger på seg og blir i dårligere form? Eller er proteintilskudd alltid bra? Hilsen nysgjerrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristoffer 19 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei For å styrke min troverdighet vil jeg bare nevne at jeg har trent hardt i flere år, både styrke og utholdenhet og med og uten proteintilskudd. Min erfaring sier meg at ved tung og belastende trening som sliter ned muskulaturen er proteintilskudd et godt supplement til kostholdet. Hvis du sykler 4 km rolig er dette et unødvendig tilskudd. Hvis du sprenger beina og sykler så fort du bare klarer vil du ha nytte av det. Feit blir du ikke av proteiner men av å spise for mye i forhold til ditt aktivitets-nivå. Summa sumarum: Bruk pulver når du kjenner at du har trent hardt, spar pengene ellers... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.