Bjarne banan Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er gutt og måler 88 cm rundt midja,før var jeg nede på 80 cm. Jeg lurer hvor mye jeg kan miste rundt livet på 1 måned? hvis jeg trener 300kcal 5 dager i uka og spiser sundt,men fråtser litt i helga? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristoffer 19 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hei Her er mitt beste tips, slutt å underernære deg selv og tren i stedenfor. Da vil resultatene holde og vekt/midje nedgangen bli mer behagelig. For ikke å snakke om å få en sunnere og sprekere kropp. Lavkalori dietter burde vært forbudt med lov da de ikke under noen omstendighet er sunne eller har noen nevneverdig positiv effekt i lengden. Løp/sykle 3 ganger i uken og tren styrke to ganger i uken. Fjern sukker fra kosthold og reduser fettinntaket (og øk protein inntaket) og 80 cm er nådd på en måned eller tre. Og... resultatet vil holde seg bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.