bubba Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 For ca 1 1/2 år siden falt jeg ned fra en stige, ca 2m. Under landing ble den venstre ankelen presset "maksimalt" inn mot leggebeinet og det gjorde fryktelig vondt. Jeg er til daglig meget aktiv fotballspiller, men valgte å ta ca en mnd pause pga dette. Da jeg begynte å trene igjen var det fryktelig vondt fra første stund. Slo opp skaden to-tre ganger iløpet av hver trening og kamp, selv med teip o.l. Smertene er som ved overtrokk, men gir seg etter 5-10 min. Ingen hevelse. Smertene er fremme til venstre på venstre ankel, dvs delvis på utsiden av ankelen, i selve "overgangen" mellom benene.. Nå har jeg spilt med det siden det skjedde. Det blir ikke værre, men jeg har smertene der selv når jeg bare vrir foten med hånden eller trår litt feil.. Hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.