Gå til innhold

Mageoperasjon....


hemy

Anbefalte innlegg

Etter to keisersnitt har jeg en mage som ikke er så veldig pen lenger. Den henger der som et dødt skinn som jeg ikke har følelse i og jeg synes dette hemmer meg, både ved valg av klær og det å kle av meg foran andre. Jeg har ikke mulighet til å betale for en operasjon og lurer på om noen vet om det er mulig å få dekket det gjennom lege? Kan noen svare meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har og en del overflødig hud etter 2 vanlige svangerskap der jeg la masse på meg(30 kg) og et tvillingsvangerskap. Dro til legen og han henviste meg videre til sykehuset for konsultasjon.Der vurderer en kirurg hvorvidt de dekker en operasjon.Jeg får det dekt. Må bare klare å slanke meg litt til først;o) Det eneste negative er at det kan være en del ventetid(opptil et år fikk jeg beskjed om) Det er bare å bestille time hos fastlegen din. Lykke til! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg har og en del overflødig hud etter 2 vanlige svangerskap der jeg la masse på meg(30 kg) og et tvillingsvangerskap. Dro til legen og han henviste meg videre til sykehuset for konsultasjon.Der vurderer en kirurg hvorvidt de dekker en operasjon.Jeg får det dekt. Må bare klare å slanke meg litt til først;o) Det eneste negative er at det kan være en del ventetid(opptil et år fikk jeg beskjed om) Det er bare å bestille time hos fastlegen din. Lykke til! Klem

Hei

Jeg fikk henvisning fra legen i august/september, sykehuset godkjente og sendte henvisningen til Omnia Klinikken iløpet av 1 uke.

Fikk time på Omnia Klinikken 2 uker etter, operasjonen var det 4 uker ventetid på.

Hvor i landet bor du siden de sier det er 1 år ventetid?

Kan jeg spørre deg om hvor mye du har gått ned etter fødseleg og hvor mye du veier nå siden du måtte slanke deg litt?

Jeg har gått ned 40 kilo og veier nå 75kg er 164høy, tror du jeg får beskjed om å gå ned mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk henvisning fra legen i august/september, sykehuset godkjente og sendte henvisningen til Omnia Klinikken iløpet av 1 uke.

Fikk time på Omnia Klinikken 2 uker etter, operasjonen var det 4 uker ventetid på.

Hvor i landet bor du siden de sier det er 1 år ventetid?

Kan jeg spørre deg om hvor mye du har gått ned etter fødseleg og hvor mye du veier nå siden du måtte slanke deg litt?

Jeg har gått ned 40 kilo og veier nå 75kg er 164høy, tror du jeg får beskjed om å gå ned mer?

Hei! Bor i nordland.Mulig det er blitt mindre ventetid nå. Jeg har fått tilbud om time,men jeg sa jeg ville slanke meg litt til før operasjon. Kirurgen ville at jeg skulle gå ned til min "trivselsvekt" var ikke noe krav om hvor mye jeg skulle gå ned. Men han sa at jo tynnere man var,jo bedre resultat. Jeg har gått ned fra 87 kg til 75 nå. vil ned til 65-68 før jeg tar operasjonen. Er 1,64 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...