Gå til innhold

Flink revmatolog i Oslo el. Østfold??


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

Omsider! Jeg har fått min etterlengtede henvisning til revmatolog, men... de har ikke ledig time før i oktober!!

Jeg lurer på om noen kan anbefale en annen i Oslo eller Østfold som jeg kan ta kontakt med??

Jeg "lider" om dagen, så jeg trenger den timen ganske snart.

På forhånd takk, mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Aina. Jeg har vært til revmatisk utredning hos

Dr. Vatne i Oslo, og han var svært dyktig og dyptgående.

Jeg fikk time bare 3 uker etter bestilling - så det gikk ganske så rakst. Han holder til på økernsenteret og jeg vil absolutt anbefale deg å prøve ham.

Lykke til og fortsatt fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg,allmenlege

Kjære -Aina E.

Jeg tror ikke det er mange revmatologer i Oslo eller Østfold som har kortere ventelister,men henvisningen kan brukes alle steder,så det beste er nok å slå opp på de Gule sidene i tlf.katalogen,og ta en ringerunde.Ved direkte kontakt hender det også at du kan få en avbestilt time på et tidligere tidspunkt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...