Gå til innhold

Jeg har lyst på pus.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Kina tror jeg de koker dem så og si levende med pelsen på. To stk gratis pus kan du få av meg!

Jeg er ikke noe glad i kokt kjøtt.

Den må isåfall grilles eller stekes.

Saken er den at katter er ganske perfekt som husdyr og mat. Det er jo en kjentsak at disse søte små er jævla, ja nettopp - søte og små, når de er små, men så blir de store og lumske og de er ikke lenger dugandes til noe nyttig.

Hvis man i tillegg feiter dem opp skikkelig fram til de er ferdigvokste så har man glede av katten som leketøy og kosedyr som liten, og som en delikat middag når den blir litt større.

To fluer i en smekk!

Gratis er det også, og en fin erstatning for julekalkunen.

det tar garantert ikke lange tiden før de første avisoppslagene kommer om en ungdomsgjeng eller folk på fest som bare måtte prøve...

Fysjom...

Lurer på om gullfiskene til minsten smaker godt til frokost...

Hvorfor sier du fysjom?

Hva er egentlig forskjellen på å spise en katt og å spise en hare? Kanin? Okse? Lam? Hest?

Jeg forstår det faktisk ikke.

Annonse

Sør har skrevet ørten kokebøker om emnet. Han forsyner deg helt sikkert med et signert eksemplar.

Takk for tipset. Den skal sjekkes ut. Det er også en del løskatter bak her jeg bor, så lørdagsmiddagen burde være sikret fram til langt ut på nyåret. Selvsagt under forutsetning av at pusen er mør.

Hvorfor sier du fysjom?

Hva er egentlig forskjellen på å spise en katt og å spise en hare? Kanin? Okse? Lam? Hest?

Du forstår det nok, hvis du tar med i vurderingen at flertallet (?) av nordmenn har/har hatt et forhold til katter som kjæledyr.

Gjest Raffine

Jeg er ikke noe glad i kokt kjøtt.

Den må isåfall grilles eller stekes.

Saken er den at katter er ganske perfekt som husdyr og mat. Det er jo en kjentsak at disse søte små er jævla, ja nettopp - søte og små, når de er små, men så blir de store og lumske og de er ikke lenger dugandes til noe nyttig.

Hvis man i tillegg feiter dem opp skikkelig fram til de er ferdigvokste så har man glede av katten som leketøy og kosedyr som liten, og som en delikat middag når den blir litt større.

To fluer i en smekk!

Gratis er det også, og en fin erstatning for julekalkunen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=80843

Takk for tipset. Den skal sjekkes ut. Det er også en del løskatter bak her jeg bor, så lørdagsmiddagen burde være sikret fram til langt ut på nyåret. Selvsagt under forutsetning av at pusen er mør.

I følge min gamle tante på sydligere breddegrader, smaker katter - av en eller annen grunn - best i februar.

Utsette prosjektet litt? Kanskje?

Annonse

Gjest Humlepungen

Hvis du bruker å kjøpe kebab på diverse sjapper har du sikkert allerede spist en del bakgårdskatter...

Gjest Raffine

Fy faen..jeg ble skikkelig kvalm av å lese det der!

Hvorfor? I teorien er det jo ikke eklere å spise katt enn hvilket som helst annet dyr.

Hadde de blitt anmeldt om de hadde spist f.eks. en gris? Står det i loven at det er forbudt å slakte og spise katter?

Når man er utsultet er det utrolig hva man kan finne på å spise.. Har du sett filmen "Alive" skjønner du hva jeg snakker om...

Hvorfor sier du fysjom?

ikke annet enn at katter og hunder alltid har vært regnet som husdyr i Norge...og det dermed bryter en barriere for oss.

Katter og hunder er liksom familiemedlemmer, noen få hakk under menneskene.

Derfor ser vi ikke på de som vandrene matbiter...

og slik synes jeg det er bra at det er.

Når husdyrene våre er trygge kan liksom vi også føle at vi lever i et godt samfunn :-)

Hvorfor sier du fysjom?

"jeg forstår det faktisk ikke"....den kategoriserer jeg under "trang til å kverulere"...for innerst inne tror jeg nok du forstår du og.

:-)

Hvorfor? I teorien er det jo ikke eklere å spise katt enn hvilket som helst annet dyr.

Hadde de blitt anmeldt om de hadde spist f.eks. en gris? Står det i loven at det er forbudt å slakte og spise katter?

Når man er utsultet er det utrolig hva man kan finne på å spise.. Har du sett filmen "Alive" skjønner du hva jeg snakker om...

Gærne folk kan jo få ville ideer i hodet av det dere skriver...

La oss holde på norsk tradisjon så vi ikke ender opp som et lite speilbilde av USA der ingen ting er normalt lenger.

Alle grenser er ikke til for å brytes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...