Gå til innhold

Gamal Huseins desperate kamp - skyldig/uskyldig?

Anbefalte innlegg

Disse testene måler jo ikke direkte om noen snakker sant eller ikke. Det er vel mer snakk om en "stressdetektor" enn en løgndetektor i så måte.

Spørsmålet her er om Husein måtte ut med resultatet av testen hvis den ikke var i hans favør? Hvis denne testen er tatt på initiativ av Husein og hans forsvarer er det vel fullt mulig at den ville blitt sensurert om den viste noe annet?

Hvis så er, er det ikke særlig imponerende at han klarte å beholde roen under testen.

Fortsetter under...

Ja, det er jeg enig i! Men dersom de er uskyldige, er Kristin det også, noe annet gir ikke mening!

Det gir ikke mening at disse tre ble drept overhodet. Så det er tydeligvis en mening vi ikke har funnet enda :-)

Men hvordan kunne Kristin kjenne plantegningene over huset? Og hvorfor innrømmer hun at hun kjenner til saken om hun ikke gjør det?

Det gir ikke mening at disse tre ble drept overhodet. Så det er tydeligvis en mening vi ikke har funnet enda :-)

Men hvordan kunne Kristin kjenne plantegningene over huset? Og hvorfor innrømmer hun at hun kjenner til saken om hun ikke gjør det?

Nei, nettopp, hvordan kunne hun vite dette om hun ikke var innblandet, og hvorfor skulle hun være det, om ikke de andre to var det? Blir visst litt "sirkelargumentasjon" dette her, kanskje vi bare skal være glad til at vi slipper å dømme dem, det er i hvert fall jeg!

Nei, nettopp, hvordan kunne hun vite dette om hun ikke var innblandet, og hvorfor skulle hun være det, om ikke de andre to var det? Blir visst litt "sirkelargumentasjon" dette her, kanskje vi bare skal være glad til at vi slipper å dømme dem, det er i hvert fall jeg!

Hm.

Jeg skjønner heller ikke hvordan hun kan være innblandet. Men hun var jo allerede innblandet i bombetruslene mot Anne Orderud Preust. Og såpass mye stoff hun gikk på på den tiden er nesten grunn god nok til å gjøre ting som er helt uforståelige for folk flest.

Er ikke 'n Gamal muselmann da? I så fall er det vel nærmest en plikt å lyve de vantro opp i trynet. En løgndetektor er lett match.

Jenta ble jo tatt livet av på åpen telefonlinje.

Han kommer fra en kristen familie.

Betyr det at du nå endrer, og mener at han er uskyldig?

Dine fordommer er så idiotiske at de er underholdene.

Annonse

Han kommer fra en kristen familie.

Betyr det at du nå endrer, og mener at han er uskyldig?

Dine fordommer er så idiotiske at de er underholdene.

Gamal Hosein er palestiner fra Israel og muslim.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/d187259.htm

Mine fordommer viser seg atter en gang å holde stikk. Dine fordommer ledet deg dessverre ut på glattisen denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...