Gå til innhold

Hvor er digitalkameraet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller

Hadde det hos svigers' forrige lørdag, men deretter husker jeg ingenting... Det lå ved spisebordet, og jeg erindrer svakt at jeg tok noen bilder av pappaen og ungene her hjemme, men så har jeg forlagt kameraet så til de grader! Finner det ingen steder i det hele tatt!

Det er ikke på noen synlige overflater i leiligheten, ikke under noen møbler, ikke nede i sofaen, ikke under eller inni noen dyner.

Vanligvis setter jeg det fra meg på pulten her hvor pc'n står, og det er slett ikke likt meg å ikke legge det tilbake på samme plass etter bruk. Jeg har lånt det bort en periode til noen som skulle til utlandet, og det ligger noen bilder på det derfra.

What to do? Er det noen glimrende forslag der ute??? Jeg begynner å bli desperat, for vi skal reise på ferie snart (sen sommerferie), og da er det jo obligatorisk med kamera! Lader og batterier ligger i en pose ved siden av skjermen min, men der er altså kameraet, Nikon 3100, totalt fraværende...

Jeg blir jublende glad for forslag som kan hjelpe meg med å løse forsvinningsmysteriet, for jeg har letet over alt! Til og med i bilen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123439-hvor-er-digitalkameraet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thetraveller

En av de andre i familien har lurt seg til å ta noen bilder, og glemt å legge apparatet på plass. Noen (eller du selv) har pakket kamera for å ta det med på ferie...

Ingen vet hvor det er blitt av. Sist så eldstemann det på soverommet mitt, i hyllen mellom skapene der, men der er det ikke. Ingen har sneket seg til å ta noen bilder, og det er ikke pakket siden jeg skulle ha overført bildene på det til pc'n...

*River seg i håret*

Gjest thetraveller

vesker, sekker, bag'er du ikke har brukt på en stund, eventuelt jakkelommer... bak panelovnen, i kjøkkenskuffen, i kjøleskapet... oppe på et skap? i en sko?

Har bare en veske, og den er gjennomsøkt opptil flere ganger. Ingen bager har vært i bruk på denne tiden. Kjøleskapet er nyryddet, og der er det ikke. Panelovnene er også sjekket, men jeg tror jeg dobbeltsjekker!

..... Niks, ikke der heller...

*Sukker*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...