Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Lille mei...!

Anbefalte innlegg

Lille mei...!

Jeg er en ganske aktiv jente,går på ski og rir hest....mn det siste året har jeg bare gått ned i vekt hele tiden!det startet da jeg skulle være md på en konkuranse i lang renn,og jeg trente hver dag.jeg fikk ikke tiden til å spise(å jeg tenkte desverre ikke noe på d heller.)etter vært når jeg prøvde å spise litte grann,kastet jeg det opp..jeg prøver og prøver å spise mn det går bare ikke!jeg trenger råd!!!!vær så snill..jeg tørr ikke gå til lege,eller si det til foreldrene mine...plis hjelp meg...håper jeg får noen råd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn i det små. Ikke sett deg fore å få ned en biff med bernaise i første omgang, men heller små næringsrike måltider. Litt frukt og grønt, en yoghurt i ny og ne, kanskje et par knekkebrød. Hvis du ikke klarer det syns jeg absolutt at du skal gå til lege, men hvis du føler deg motivert kan du jo prøve på egenhånd først.

Husk at legen har taushetsplikt, og kan ikke si noe til foreldrene dine hvis du ikke ønsker det. Selv om jeg er sikker på at de stiller opp for deg hvis du våger be om hjelp!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gått ned mye i vekt, kaster opp, er dårlig, bør du gå til lege. Kan være en fysisk årsak til at man ikke holder på maten (feks defekt lukkemuskel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...