Gå til innhold

bulende mage


fivrelde

Anbefalte innlegg

I dag da jeg lå på ryggen i badekaret, ble jeg vettskremt av å se at magen min bulet i forskjellige retninger. Jeg syntes det så ytterst merkelig ut, og føler meg litt oppblåst. Er det rett og slett normal luft i tarmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Helt sikkert. Jeg har dessuten en konstant bul på høyre side. Synes ikke så godt nå når jeg har lagt på med, men så veldig merkelig ut når jeg var tynn!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Jeg har dessuten en konstant bul på høyre side. Synes ikke så godt nå når jeg har lagt på med, men så veldig merkelig ut når jeg var tynn!

Mvh

For 7 år siden oppdaget jeg at magen så litt skjev ut når jeg stod oppreist.Jeg kjente også at magen virket hardere på den ene siden. Røntgen viste at jeg har mobile nyrer.Dvs at nyrene ikke ligger på sin plass men siger litt ned når man står( den harde klumpen jeg kjente var faktisk den ene nyra mi !).Merkelige saker !Håper ikke at jeg skremte deg ,for dette er ikke farlig.Regner med at mange mennesker har den samme "feilen"uten å vite om det.Jeg vet ikke om dette oppstod etter barn nr.2 , men det var ihvertfall i den perioden jeg la merke til den bulende magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...