Gå til innhold

Hemorrider?


Gjest Nybakt mor

Anbefalte innlegg

Gjest Nybakt mor

Jeg fødte en datter for ca. 2 måneder siden. Etter rundt en uke fikk jeg brystbetennelse og pencilling, som jeg fikk diare av. Samtidig ble jeg så sår bak, og særlig gjorde det vondt ved avføringen (det blødde litt). Ved min legekontroll spurte jeg om dette kunne være hemoirrider, og legen skrev ut Scheriproct stikkpillekur. Avføringen var ikke så smertefull når jeg tok disse, men så snart jeg sluttet var det like ille. Jeg fikk en kur til, men det har heller ikke tatt bort smertene. Jeg lurer på om det kan være noe annet? Er det vanlig at det kan ta måneder før det blir bra? Det er litt opp og ned nå hvor vondt det gjør, noen dager kommer litt blod, men oftest er det kun en stikkende smerte akkurat når avføringen presses ut, og så går det over.

Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Nybakt mor.

Dette kan dreie seg om hemoroider selv om du nå ikke ble bra,men noen ganger kan også Scheriproct i seg selv gi sårhet,slik at det ikke vil være mulig å avgjøre dette før du blir undersøkt.Jeg synes du bør få legen din til å se på dette før det utskrives ny resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...