Gå til innhold

---


Gjest elisabetha

Anbefalte innlegg

Gjest elisabetha

Hei!

Jeg er 23 år, og i det siste har jeg hatt behov for smertestillende preparater hver dag for å fungere. Jeg har en trykkende hodepine på høyre side av hodet. I forbindelse med denne hodepinen får jeg en følelse av at gulvet liksom kommer mot meg når jeg går, og at veggene på en måte kommer lengre fra der de egentlig er. Dessuten så virker det som om jeg har lettere enn før til å tro ting som ikke er relatert til virkeligheten.Dette være seg ting jeg "ser" som ikke er der. Og ting jeg hører som heller ikke er der. Er så fryktelig sliten og trøtt. Fryser hele tiden.

Kan dette være en form for migrene?

Er trøtt og lei av å ha det slik, og føler meg dum til å gå til legen ansikt til ansikt med noe som helt sikkert er helt harmløst.

Help?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære elisabetha !

Hjelpen består nok i at du må slutte å ta smertestillende midler hver dag. Antakelig må du kutte ut bruken helt i minst 6 uker - for å klare det, må du kanskje konferere med din lege ? Dette er nok ikke harmløst - kroppen tar skade av så mye smertestillende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...