Gå til innhold

Bitestikkelbetennelse?!?!?!


Gjest Elise24

Anbefalte innlegg

Gjest Elise24

Hei. Vet ikke hvilket forum dette innlegget bør stå, men.. Håper dette kan være et forum der jeg kan få svar på mitt spørsmål. Mannen min på 24 år har nå i to år vært plaget av noe som legene har karakterisert og behandlet som bitestikkelbetennelse. Men selv om symptomene og smertene ofte har lettet litt ved antibiotikakurene, så har ikke dette normalisert seg. Han har fortsatt smerter. Smertene sitter på venstre side, liksom på og eller under testikkelen og ut i lysken. Smertene varierer i grad, men et lite dunk kan være unormalt vondt. Han får også smerter ved utløsning, slik at dette plager ham også på dette området. Han har vært i ultralyd for å få sjekket dette, ca 1,5 år siden.

Nå har vi begynt å tenke på å få barn, noe vi har hatt lyst til i et par år nå, men av økonomiske grunner har det ikke passet før nå. Jeg er kjempebekymret for at disse smertene til mannen min kan være noe som kan ha ødelagt hans fruktbarhet, men tenker også at smertene sitter jo bare på den ene siden- så høyre testikkel kan vel fint fungere?

Er det noen som har opplevd liknende? Eller har hørt om andre med liknende problemer? Vær snill og svar. Tips? Råd? Forklaringer?

Jeg er veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei Elise24.

Ville bare si at jeg har akkurat det samme problemet. Har hatt det i ca. et halvt år. Har tatt alle mulige prøver. Legen sa til meg at det ikke var veldig uvanlig at unge menn hadde vondt i en testikkel uten at de kunne finne ut hvorfor(merkelig spør du meg), men hun forsikret meg om at det ikke var noe farlig.

Men legen anbefalte meg å gå til urolog hvis det fortsatte. Har mannen din vært hos urolog? Hva sa han?Det har ikke jeg enda.

Jeg er også veldig interesert i svar og forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...