Gjest amateur Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har tenkt å investere litt i hjemme-mosjon. Hva er forskjellen på en spinningsykkel og en vanlig trimsykkel? Hva bør jeg ha, som skal trene fra 1 til 1 1/2 time om gangen ca annenhver dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke helt sikker Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg vil tro du forbrenner mere med en spinningsykkel. for på den sykkelen går den rundt hele tiden og topper ikke opp.. tror jeg, ikke stol så fryktelig mye på meg. vent å se på flere svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Kubein Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 En spinningsykkel minner mer om en vanlig sykkel. Du kan stå og tråkke i flere ulike posisjoner, i tillegg til å sitte. Det er også lettere/kjappere å justere belastningen. En god spinningsykkel er å anbefale, men de er gjerne litt dyrere enn ergometersykler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.