Gå til innhold

Dexedrine - skal kutte - nedtrapping eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan kanskje forsøke å gå på halv dosering en ukes tid før du kutter tvert. Eventuelle abstinenser vil som regel være avhengig av om du har underskudd på søvn eller ikke. Underskudd på søvn vil gi abstinenser, ingen søvnmangel ingen abstinenser

NB. Når du kutter dexidrine vil du samtidig miste denne medesinens evne til å dope hjernecellene til synkronisert samarbeid og du kan risikere å bli usedvanlig kreativ eller få problem med å holde deg så motivert eller så seriøs som du føler at du burde være.

(Fraskriver meg ethvert praktisk erfaringsgrunnlag for å kunne uttale meg om dette. Det er kun teori)

Mvh

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du bør trappe ned.

Du har stilt mange spørsmål om dette uten å få svar. Jeg har tidligere svart deg at jeg ikke har spesialkunnskap på dette feltet og at jeg antar at den legen som skriver ut dexedrine til deg er bedre kvalifisert enn meg.

Jeg har nesten utelukkende et teoretisk forhold til dette tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...