Gå til innhold

Zoloft- noe for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått store problemer med depresjon fordi jeg er meget overvektig, og har spiseforstyrrelsen tvangsspising.

Jeg går sjelden ut, sitter bare inne og ser på tv`n og spiser godteri hele dagen. Er i tillegg arbeidesledig, og føler meg meget lite verdt.

Nå leste jeg om zoloft på et amerikansk nettsted, og de hadde prøvd dette på pasienter med overspisings-problemer, med veldig bra resultater.

Jeg har innimellom selvmordstanker, det er ingenting som gleder meg lenger. Jeg har prøvd alle mulige slankemetoder, men det har ingenting for seg. Jeg klarer ikke å ligge unna søtsakene.

Har vel i grunn gitt opp å noengang bli bedre, men håper fortsatt på en utvei...

..Kan zoloft være løsningen...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12401-zoloft-noe-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...