Gjest rart eller normalt? Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg skjønner meg ikke på meg selv.. jeg kan spise middag å være mett, en liten stund etter er jeg sulten igjen, slik er det med lunsjen også, sulten like etter. MEN jeg spiser ikke da, skal jeg drive å spise hele tiden når jeg er sulten vil jeg til slutt ikke se så bra ut. hva kommer det av at jeg har sånn stor matlyst? dumt spm? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest konikli Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Spiser du mat med mye enkle karbohydrater til lunsj og middag? F.eks. rundstykker, brødskiver, baguetter, ciabatta osv. til lunsj og mye poteter, pasta, ris, pizza til middag? I så fall så holder ikke metthetsfølelsen så lenge når man spiser slik mat. Spis mer proteiner (kjøtt, bønner, fisk), mer komplekse karbohydrater (grønnsaker, svært grovt brød) så skal du se at det går bedre. Også må du se til at porsjonen passer til kroppen din. Tre munnfuller er ikke nok for en voksen kropp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har motsatt erfaring fra det konikli sier - dersom jeg spiser brødmat er jeg mett lenge, men spiser jeg mest kjøtt / grønnsaker / fisk blir jeg veldig fort sulten igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.