Gå til innhold

dobbel straff - gir opp!!!!


stripa

Anbefalte innlegg

Nå går det virkelig over styr for meg - ser ingen utvei lenger. Er det noen som kan hjelpe meg der ute?

Føler at livet bare raser sammen for meg. Begynte til samtaler på SosialVakttjeneste.Og etter at jeg begynte å rote i problemene er alt blitt værre.Foreldra mine er sinte fordi jeg har sagt til andre hva som foregår. Og kjæresten min skygger banen, fordi han orker ikke å se at jeg har det vondt.

Føler at jeg får dobbelstraff. Både foreldra mine og kjærsten min vender meg ryggen pga overgrepene. Hvorfor vil de straffe meg sånn?

Jeg har aldri vært så langt nede. Har så vondt inni meg at det eneste som hjelper er å kutte meg opp. Klarer ikke mer. Trodde det skulle hjelpe å søke hjelp jeg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er grusomt gjort av kjæresten din og vende deg ryggen nå. Det er nå du trenger ham. Mulig han er redd hvordan han skal forholde seg til deg. Har du forsøkt å prate med ham? Gjør det, kanskje han vil forstå.

Mange foreldre mener at enkelte problemer tilhører familien og ingen andre. Men overgrep tilhører bare ikke familien. Man kan ikke bare legge plaster over såret så er alt bra igjen. Det tar tid. Tror meg jeg vet.

Jeg forstår godt hvordan du har det. Du får ha en fin dag som mulig, selv om det kanskje ser mørkt ut nå...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...