mev72 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvor mye og hvor ofte bør en kvinne på 31 år spise i løpet av en dag? Jeg har alltid vært finspist, men etter at jeg fikk barn har kostholdet mitt blitt helt elending. Jeg har tre barn, den minste er fem og en halv mnd, og fullammes. Hun vokser som bare det, så hun får tydeligvis det hun trenger. Sunn og frisk er hun også. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg kan ha nok melk til henne, for jeg kan gå hele dagen uten å spise. De to eldste barna får selvfølgelig også mat, men jeg glemmer på en måte meg selv. Jeg kan ikke fordra å lage mat, og har heller ikke noe særlig matlyst. Søtsaker og brus er jeg derimot veldig svak for. Jeg har normal vekt, og er stort sett aldri syk, men ser at jeg må spise sunnere. Kanskje får jeg større overskudd og bedre humør ogsa da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.