solstrålen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har begynnt å ta honning i teen hver eneste morgen i stede for sukker. Er det sunnere? Ristet skive med honning og er bare utrolig godt! Men jeg vil begrense bruken hvis det ikke er så godt for krippen. Jeg fikk barn for 10 uker siden, så jeg må passe litt på hva jeg putter i munnen..Kan jeg spise det med god samvittighet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mortiltosmå Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Honning er sunnere enn sukker, men likevel ikke noe du bør spise ubegrensede mengder av. Unn deg en ristet skive med honning en gang i blant. Prøv om du kan klare deg uten søtstoff i teen - det er faktisk ikke så vanskelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Honning er sunnere enn sukker, men likevel ikke noe du bør spise ubegrensede mengder av. Unn deg en ristet skive med honning en gang i blant. Prøv om du kan klare deg uten søtstoff i teen - det er faktisk ikke så vanskelig! Lindbergs sukker og suketter er bedre enn honning. Men smaker jo aldeles fortreffelig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lindbergs sukker og suketter er bedre enn honning. Men smaker jo aldeles fortreffelig.. Jeg går ut fra at du mener Fruktose når du sier "Lindbergs sukker" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.