Gjest undrende person Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg spiser cadette daglig: fokost:70 gam go mix fokostblanding(440kaloier p 100gam)+ 1,5 dl lettmelk og 2dlappelsinjuice lunsj: to passe tykke skive rugbød med smør, pålegg som servelat, skinke, syltetøy, fiskepudding o.l + 2 dl eplejuice middag:en vanlig posjon(to poteter, 2 kjøttkaker, grønnsaker, 100gram is til dessert og 2 dl juice kaffekos: 3 bixitkjeks kveldsmat 2 tynne knekkebrød med pålegg + juice/te jeg er 153cm høy og veier 44-45 kg.er ganske aktiv.-gå en times tur hver dag vil jeg legge på meg av dette kostholdet? denne kostlisten er på ca 2200kcal, og jeg lurer litt på om jeg holder vekten min hvis jeg spiser alt dette? håper noen e snilleog svarer meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstrålen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hvor gammel er du? Jeg syntes du skal spise det du føler for. Så lenge det ikke er fet mat (hamburger, kake, osv) Selvsagt kan du unne deg det av og til. Og du- hvorfor skal du spise på den måten? Huff så kjedelig å måtte spise det samme hver dag! Du har sikkert en flott kropp, så jeg mener du bør tenke fornuft, og ikke følge en liste. Tenk med hjernen og hjertet. Ikke med et papir...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille dui Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 heisann! Syns det hørtes ut som et bra opplegg, 2200 er ikke mye siden du er så aktiv..men dette vil du jo se selv etterhvert, men er enig med solstrålen, stol på kroppen din!! spis variert, sunt og tren litt, og spis deg passe mett, så hjelper kroppen deg ved å si fra, er du sulten så trenger du mer, er du mett så trenger den ikke mer.. ganske enkelt, men det da må du gi den bra mat, som du allerede gjør!! så ikke tell så nøyaktig, kroppen kan trenge mer noen dager og mindre andre dager! så det er ikke noen fasitt, prøv ut en stund og så ser du hva som skjer!!! ingen krise uansett, legger du på deg, så bare kutter du ned litt, eller trener litt mer, taper du vekt, det motsatte!! spør meg gjerne altså, svarer på det jeg kan:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.