Gå til innhold

Legeskrekk/Chrons sykdom


Gjest Hedda

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda

Jeg har Chrons sykdom, og har ikke vært til undersøkelse hos lege siden jeg ble operert for en del år siden.

Nå har allmennlegen min bestilt time til meg ved Medisinsk Poliklinikk på Haukeland. Jeg er litt nervøs, og lurer på hva de vil undersøke.

Altså: hva vil denne timen gå ut på?

-har legeskrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Vet dessverre ikke noe om chrohns og undersøkelser, men jeg vet hva legeskrekk er og sender min medfølelse.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Hedda.

I første omgang vil det nok bli tatt en del blodprøver,samt at dere diskuterer hvordan du har hatt det de siste årene.Hvis det blir videre undersøkelse,kan det være aktuelt med undersøkelse av tarmen direkte ved colonoscopi,eller evt.røntgen.Jeg tror du skal være fornøyd med at kontrollene blir gjort,slik at du på best mulig måte blir hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...