fresja Skrevet 25. oktober 2003 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har faktisk i alle mine år som handlende aldri lagt merke til at noen har nasket. Jeg hadde sagt det anten til naskeren eller til betjeningen. 0 Siter
astridny Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg hadde selvfølgelig sagt fra. Jeg syns ikke at det er å sladre. 0 Siter
Anki Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg håper da virkelig at jeg hadde sagt fra! 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Tja... Var selv på narvesen forrige uke og så noen putte sjokolade og cola i lomma og gikk ut. Da jeg skulle betale sa jeg i fra.. Dama i kassa så rart på.. Men hun virka helt tett i huet da, men det er siste gang jeg"sladrer" i hvert fall! Det er jo ikke andrekunders ansvar men... Kan jo være farlig å bry segi dag også vettu! æ sa en gang i fra i oslo da, og da sprang betjeninga etter fyren. men æ sa d så han ik så d=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.