tonje8 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei Jente 180 høy og 100 kg. Hva skal jeg gjøre? Lagt på meg 20 kg på 5 år.Hater det. Klarer ikke ligge unna godmat i helgene. Har da vært flink hele uken(helg har jeg lør. og søn) Prøver å slanke meg, men...... Er periodetrener på aerobic og på steppemaskiner. Har også prøvd turgåing. Gikk i 3 mnd 1,5 t rask gange uten å ta av mer enn 1-2 kg(veldig motiverende). Holder meg til vann, cola light, grovbrød og masse grønnsaker. I ukedagene når resten spiser pizza lager jeg grønnssakssuppe til meg.... Men så var det helgene da.... Er det virkelig mulig å være så tykk fordi jeg spiser i helgene? Har da mange ganger fetene mat. Noen erfaringer eller gode råd? Ps. vet alt om fettinnhold i matvarene.... Hilsen feita 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame uten signatur Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Spiser du for lite i ukedagene, slik at du får ekstra behov for noe søtt i helgene? Du må spise til du blir forsynt. Og du bør ha noe brød eller kjøtt til suppe, for å få metthetsfølelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.