Gjest fotballgal Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 .......på hælbeinet!! ...harjeg fått som diagnose på den haltende høyrefoten min. Noen som har noen erfaringer med hvor lang tid det tar før jeg kan spille fotball igjen? Takker på forhånd til de som svarer! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffine Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har nettopp fått konstantert beinhinnebetennelse i leggen. Jeg smører det betente området inn med varmekrem opptil flere ganger om dagen, og må kutte ut løpetrening helt i en ukes tid. Da kan jeg begynne smått igjen, men kutte ut med en gang jeg kjenner smerter. Får du oppfølging av fysioterapaut? Det er veldig viktig at du tar denne skaden på alvor, ellers kan den bli svært vanskelig å bli kvitt den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.