Gå til innhold

Vil attføring ødelegge min karriere?

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med det, det var du som hevdet at det ble huller i CV'n. Og om man er syk i 52 uker, så blir ikke attføring avslått om man fortsatt er syk.

Jeg skjønner ikke problemet ditt, jeg. Du er jævlig påståelig, og er vel en slik en som aldri gir seg uansett om du har rett eller ikke, da.

Det skjedde meg. Attføring (medisinsk og yrkesmessig, samt uføretrygd) ble avslått og jeg var fortsatt syk. Hvordan kan jeg da hevde noe annet?

Skjønner ikke helt hva du hisser deg sånn opp over:-)

Fortsetter under...

Må bare le av hele diskusjonen

:)

Selvsagt er jeg påståelig når det gjelder noe som har skjedd meg. Noe annet ville jo vært rart tross alt...

Du har rett, det er slett ikke alle som får attføring (hverken medisinsk eller yrkesmessig). Jeg endte opp med sosialtrygd i et år fordi den rådgivende legen til trygdekontoret mente at jeg ikke var syk nok. Dette var bullshit, men hva hjelper det??

Nå, noen år etterpå, da jeg ble igjen sykemeldt var kunnskapen bedre i systemet samt at jeg hadde byttet trygdekontor.

Så det blir vanskelig å generalisere, som vedkommende gjorde, og si at _alle_ får attføring. Systemet funker ikke alltid.. Men det vet helt sikkert du også..

:-)

Jeg er helt klar over at systemet ikke funker, ja :o)

Gjest du og ikke jeg

Det skjedde meg. Attføring (medisinsk og yrkesmessig, samt uføretrygd) ble avslått og jeg var fortsatt syk. Hvordan kan jeg da hevde noe annet?

Skjønner ikke helt hva du hisser deg sånn opp over:-)

Det er da du som hisser deg opp, ikke jeg.

Annonse

Da har man krav på uføretrygd og etter det eringen CV' aktuell lenger.

Nei, man kan likevel være for frisk for uføretrygd og vil dermed havne på sosialkontoret.

Det finnes ikke regler for alt og det er faktisk noen som faller mellom to stoler. Utrolig men sant

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...