tjohei Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har veldig vanskelig for å ta opp treningen igjen. Mangler motivasjon. Noen råd? Hvordan greier du å motivere deg til trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Man kan jo tenke på hvor bra man vil se ut med en stram og fast kropp , hvor opplagt man vil føle seg bde fysisk og psykisk , tenke på den ekstra maten man kan kose seg med - så hvorfor i helvete er du ikke ute og trener !!!!????!!?? *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg må trene av helsemessige årsaker, så motivasjonen ligger det. Ikke at det blir noe lettere når man "må".. Har satt av tid til trening og går på autopilot.. Og jeg spør meg aldri spørsmålet: "er det morsomt?" men bare gjør det:-) Det er ikke det verste man "tvinger" seg til å gjøre da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lis@bet Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg prøver å si til meg selv at - i dag skal jeg bare ta det med ro, og bare ta en kort liten økt. Jeg kan slutte akkurat når jeg vil. Det hjelper hvertfall meg bittelitt til å komme meg avgårde. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg-hei på deg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Man kan jo tenke på hvor bra man vil se ut med en stram og fast kropp , hvor opplagt man vil føle seg bde fysisk og psykisk , tenke på den ekstra maten man kan kose seg med - så hvorfor i helvete er du ikke ute og trener !!!!????!!?? *S* Hei ! Tenk på hvor deilig det er når du er ferdig å trene. Tenk hvor godt det også gjør for deg og kroppen din. Prøv og legge opp treningen etter ting du synes er morsommt.Alternativ trening. Få med deg flere, venner eller lignende så kan dere ha det gøy sammen. En av motivasjons faktorene dine er kanskje at du føler du har for dårlig tid-Ta deg tid !Finn ut ting du synes er gøy eller treningsmetoder som du synes er greie. Hvis løper og synes dette er kjedelig og ikke får med deg noen,synes jeg det alltid hjelper og høre på musikk. Sett deg et lite mål for hver trening. Da får du noe å jobbe etter. Det er verdt et forsøk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sunt kosthold gjør at jeg føler meg frisk i kroppen, og når jeg er frisk i kroppen får jeg lyst til å forsterke dette ved å trene. Ellers så motiveres jeg av å tenke på hvor godt det er å trene og tanken på egenpleien som følger etter treninga (pleier å pleie kroppen etterpå, med nupping av hår og smøring av hudkremer, filing av negler osv). Tanken på bikinisesongen er også motivasjon. Og tanken på hva jeg betaler på treningsstudioet; får ikke valuta for pengene før jeg trener. Lykke til med treninga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.