Gjest lis@bet Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Skrev en dritlang mail, og klarte å trykke "save draft" istedetfor "send". Plopp, så var hele mailen min borte. Ble den sendt? Den er ikke mulig å finne igjen, bladde meg frem og tilbake flere gange, men alt jeg har skrevet er søkk vekk. :-( 0 Siter
Gemini Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Den ligger nok i Drafts-mappen (altså ikke i Innboks eller Sent, men Drafts (draft = kladd). 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Den ligger nok i Drafts-mappen (altså ikke i Innboks eller Sent, men Drafts (draft = kladd). Jaaa! Takk, der var'n! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 he heh he, du har lagra mailen din du....ikke sletta den..! kikk helt til venstre i menyen, der står det "Inbox, Junk mail, sent messages, DRAFTS...." klikk på drafts, og vòila; there's your email...! 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Jaaa! Takk, der var'n! Du kunne faktisk bare trykke "tilbake" også :-) Altså gå tilbake til siden du var på... 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Du kunne faktisk bare trykke "tilbake" også :-) Altså gå tilbake til siden du var på... Jeg gjorde det, skriver jeg jo :-) Men det var ikke der. Fant innlegget i "drafts". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.