pix Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Den siste tiden har jeg har pizza til middag nesten hver dag, fordi det er veldig enkelt og går veldig fort. Hva lager dere som har samme kriterier (enkelt, raskt) isteden, og som i tillegg er sunt? Hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Pasta med ferdig saus. Havregrøt med litt rømme i. Koteletter med surkål, frosen grønnsaker. Hermetikk, tilsatt ekstra gr.saker. Wok med kylling/svinekjøtt/e.l. Utallige andre halvveis ferdig retter som bare skal stekes/varmes... Kylling fileet og grønnsaker. Husk at frosne grønnskaker omtrent like erneringsrik som ferske... og tar myyye kortere tid - skal bare koke opp!! Tomatsaus tilsatt ønsket smak tar kort tid og er ikke fetende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fiskegrateng, ferdig lasgne, pytt i panne pose med speilegg, pøsle og lompe, meksikansk gryte (pose) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Et par forslag: Vårruller (fra frysedisken, sånne i svart pose!) med hurtigris, gjerne med sweet hot chili-saus på vårrullene :-) Halvfabrikata (toro-poser), fx Pasta Parma med skinkebiter (ferdig oppkuttet om du virkelig må ha det kjapt, eller kutte opp skinkeboks) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kjøp en grillet kylling (spise kald) og kok ris. Soyasaus eller annet snadder på risen, er et must. Sunt og godt, og jævla enkelt. Gidder du ikke koke ris, bruk potetsalat eller diverse annet salat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kjøper av og til en kilo marinert roastbiff når det er på tilbud til 100,- pr. kg. Deler opp i 10-12 små porsjonspakker og hiver i fryseren. Når jeg så får lyst på noe ekstra godt så koker jeg ris og har i litt karri når den er ferdig. Freser så litt maiskorn, paprikabiter (og evt. broccoli, blomkål whatever) og en porsjon roastbiff i stekepanna. Litt ekstra pepper og kanskje basilikum er ekstra snadder. Mmmm.... Nå vet jeg hva jeg skal ha til middag i kveld! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kjøper av og til en kilo marinert roastbiff når det er på tilbud til 100,- pr. kg. Deler opp i 10-12 små porsjonspakker og hiver i fryseren. Når jeg så får lyst på noe ekstra godt så koker jeg ris og har i litt karri når den er ferdig. Freser så litt maiskorn, paprikabiter (og evt. broccoli, blomkål whatever) og en porsjon roastbiff i stekepanna. Litt ekstra pepper og kanskje basilikum er ekstra snadder. Mmmm.... Nå vet jeg hva jeg skal ha til middag i kveld! Du, det hørtes godt ut. Jeg har en biff i kjøleskapet og løk og paprika. Jeg skal også kose meg når minstemann har tatt kvelden tror jeg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.