Gå til innhold

Ang. hanen på farmen :) - for de som er interessert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som er interessert - så VAR det Bente som knerta hanen...

Nok et bevis på at Bente ikke er helt god, synest jeg...

Se utklipp fra farmen2003.tk:

"Ryktet forteller at Bente, etter en krangel med BT og Aslaug, gikk ut i sinne og bort til hanen, antakeligvis for å få ut litt aggresjon. Som den reneste sykepleier fra helvete spente hun til hanen, midt i fleisen, så den brakk av hele nebbet"

og - for de som ennå ikke er overbevist - så kom det bekreftelse fra webmaster at dette stemte:

"Jeg har nå fått bekreftet historien av 3 av deltagerene som var på Farmen. Det hele startet som et "rykte," men det er i allefall ikke i mine øyne lenger noen tvil om at dette faktisk har skjedd.

Jeg har også fått andre historier som ikke er blitt vist på TV og som "skjules" fra offentlighetens lys, men ønsker ikke å ta opp temaer som kan "sverte" deltagerene, det får bli opp til de besøkende på disse sidene"

Noen som fortsatt synes Bente er kjekk og grei?! :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• Iznowgood

4

• molli

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå ser jeg ikke på farmen eller robinson, men jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så opprørt av å se slakting av dyr - så lenge det er humant.

Kjøttet i frysedisken på rimi er også slaktet. På en mye verre måte, levd i fangenskap i sitt lille liv. Kylling var faktisk en kylling, svin er grisunger...

og nei; jeg er ikke vegetarianer :-)

Skrevet

Jeg har knerta mange haner jeg! Griser, kyr, sauer og ei geit. Pus fikk seks kattunger for 6 uker siden, jeg knertet (som du sier) 5 av dem. Men når jeg ved et uhell kjørte over pommen min - da gråt jeg.

Skrevet

Jeg har knerta mange haner jeg! Griser, kyr, sauer og ei geit. Pus fikk seks kattunger for 6 uker siden, jeg knertet (som du sier) 5 av dem. Men når jeg ved et uhell kjørte over pommen min - da gråt jeg.

Pommen? Hva er en pomm?

Skrevet

Mener du at hun sparket til hanen så den brakk nebbet, men ikke døde av sparket? Så måtte hun avlive den etterpå pga sparket?

Jeg aner forresten ikke hvem som er hvem på Farmen, så navnet Bente sier meg ikke en dritt. Er det hun som har så mye sminke og lebestift på støtt (ute på ei øy i havgapet, hva skal man med det der...)?

Det er en lys berte der også, som alle trodde var en skikkelig bimbo da hun først kom dit. Men så viste det seg at hun hadde en del i nøtta likevel. Er det hun som er Bente...?

laguna1365380434
Skrevet

Nei.. Hun virker som en førsteklasses megge. Jeg synes hun burde blitt hjemsendt øyeblikkelig for slik dyremishandling..

Skrevet

Det forundrer meg ikke.

Koste meg i kveld over at de andre har oppdaget taktikken hennes med å sverte Bjørn Tore.

Skrevet

Mener du at hun sparket til hanen så den brakk nebbet, men ikke døde av sparket? Så måtte hun avlive den etterpå pga sparket?

Jeg aner forresten ikke hvem som er hvem på Farmen, så navnet Bente sier meg ikke en dritt. Er det hun som har så mye sminke og lebestift på støtt (ute på ei øy i havgapet, hva skal man med det der...)?

Det er en lys berte der også, som alle trodde var en skikkelig bimbo da hun først kom dit. Men så viste det seg at hun hadde en del i nøtta likevel. Er det hun som er Bente...?

Nei, Bente er hun med rødlig farget hår - og grått inne med rota :) Ikke hun med leppestift, ho er jo dyrevennen selv :o)

Skrevet

Nå ser jeg ikke på farmen eller robinson, men jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så opprørt av å se slakting av dyr - så lenge det er humant.

Kjøttet i frysedisken på rimi er også slaktet. På en mye verre måte, levd i fangenskap i sitt lille liv. Kylling var faktisk en kylling, svin er grisunger...

Ehhh.. det var jo ikke slakting dette gjaldt. Det var det at damen var sint pga en krangel - og knerta en hane i sinne.... Sparka den slik at han knakk nebbet - ikke rart den ble rabiat ...

Den ble sendt av gårde med mentor og ble avlivet.

Skrevet

Har aldri synes Bente er kjekk og grei, hun er en skikkelig bitch. Jeg blir så sinna av å se på henne (ja, lett engasjert jeg ja). Håper Bjørn Tore vinner ;o)

Skrevet

Men de gjør det jo pga underholdning. Slakting på farmen er greit for meg, men en katt?! På farmen blir det dessuten gjort på en skikkelig måte av en som kan det (mentor).

Men jeg vet ikke om jeg ville stemt for slakt selv hvis jeg hadde vært der. Mat har ikke navn ;o)

Skrevet

Har aldri synes Bente er kjekk og grei, hun er en skikkelig bitch. Jeg blir så sinna av å se på henne (ja, lett engasjert jeg ja). Håper Bjørn Tore vinner ;o)

Men jeg har hørt at Aslaug vinner og det hadde også vært greit. Selv holder jeg en knapp på Bjørn Tore. Men Aslaug gjorde en bra jobb i dag da. Bente er som jeg har sagt hele tidenm, en skikkelig megge

Skrevet

Men jeg har hørt at Aslaug vinner og det hadde også vært greit. Selv holder jeg en knapp på Bjørn Tore. Men Aslaug gjorde en bra jobb i dag da. Bente er som jeg har sagt hele tidenm, en skikkelig megge

Ja, Auslaug er favoritt nr. 2. Men litt pga at jeg liker spillet til BT + at Bente irriterer seg over han, gjør at jeg heier litt ekstra på han. Men Auslaug er helt klart en verdig vinner som de sier.

Gjest lis@bet
Skrevet

Situasjonen er konstruert. TV lager spenning og underholdning ut av det - når vil de drepe dyret? Hvem dreper det og hvordan? Hvem spiser? Hvem blir lei seg og gråter og ser ut som en idiot fordi h*n skulle ha meninger som ligner på dyrevern?

Jeg er heller ikke veggis, men hvorfor må man understreke det bare fordi man er opptatt av dyrevelferd? Jeg er også klar over at dyra på Rimi også blir slaktet, og har heller ingen problemer med det.

-Men vi har faktisk ingen garantier for at byfolka som er med i Farmen og Robinson klarer å avlive på en human måte - dvs at dyret dør momentant.

Det er en forskjell her. Spekulative dyredrap er ikke TV-underholdning.

Gjest Stjernemor
Skrevet

Ehhh.. det var jo ikke slakting dette gjaldt. Det var det at damen var sint pga en krangel - og knerta en hane i sinne.... Sparka den slik at han knakk nebbet - ikke rart den ble rabiat ...

Den ble sendt av gårde med mentor og ble avlivet.

ER dette sant, så skulle dama vært anmeldt for dyremishandling!

Bente og faren (den kjekkeste 'gutten' - blæh') lider nok av en familiesvakhet. De er like nærtagende og blir like fornærmet og er like hevngjerrige og tror begge de selv er perfekte.

Pføy!

Skrevet

Situasjonen er konstruert. TV lager spenning og underholdning ut av det - når vil de drepe dyret? Hvem dreper det og hvordan? Hvem spiser? Hvem blir lei seg og gråter og ser ut som en idiot fordi h*n skulle ha meninger som ligner på dyrevern?

Jeg er heller ikke veggis, men hvorfor må man understreke det bare fordi man er opptatt av dyrevelferd? Jeg er også klar over at dyra på Rimi også blir slaktet, og har heller ingen problemer med det.

-Men vi har faktisk ingen garantier for at byfolka som er med i Farmen og Robinson klarer å avlive på en human måte - dvs at dyret dør momentant.

Det er en forskjell her. Spekulative dyredrap er ikke TV-underholdning.

Espen i Robinson er ikke akkurat en bygutt, han vokste opp i Afrika og har slaktet mange dyr.

I Farmen er det mentor som står for slaktingen.

Gjest Big Mac
Skrevet

ER dette sant, så skulle dama vært anmeldt for dyremishandling!

Bente og faren (den kjekkeste 'gutten' - blæh') lider nok av en familiesvakhet. De er like nærtagende og blir like fornærmet og er like hevngjerrige og tror begge de selv er perfekte.

Pføy!

???

Altså, det er greit å behandle mennesker slik BT har gjort, men feil å være nærtagende?

Skrevet

???

Altså, det er greit å behandle mennesker slik BT har gjort, men feil å være nærtagende?

Godt spørsmål Big Mac.....

Skrevet

???

På hvilken måte har BT behandlet folk forferdelig?

Skrevet

???

What? Han har behandlet folk som de har fortjent! :) God som gull er han.

Heia BT og Aslaug :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...