Gå til innhold

Ang. hanen på farmen :) - for de som er interessert...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• Iznowgood

4

• molli

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker ikke ondskap, eller mennesker som gjør andre vondt med vilje. Så enkelt er det.

Jeg vil tippe at noen setninger ala det BT sa er lettere å forklare/unnskylde enn at Bente tar ut aggresjonen på uskyldige dyr. Hvem vil du helst forholde deg til - noen som bryter ut av seg noen setninger i kampens hete (noe jeg vil tro de fleste mennesker har gjort)eller noen som opererer bak ryggen din, sprer rykter, setter folk opp mot deg og som oppfører seg som en unge når de ikke får det som de vil ved å la det gå ut over uskyldige dyr? Nei, hun der er ikke mye go.

Annonse

Gjest lis@bet

Espen i Robinson er ikke akkurat en bygutt, han vokste opp i Afrika og har slaktet mange dyr.

I Farmen er det mentor som står for slaktingen.

Jeg vet det med Espen i Robinson. Men prinsippet er at det brukes som TV-underholdning, og det er jeg imot.. Farmen - det blir allikevel et spenningsmoment bygget opp rundt når de bestemmer seg for å knerte dyra. Har sett reklamesnutter for programmet der de viser at høner/haner hentes ut av buret og det er tydelig hva som skal skje. Dermed bruker de det for å trekke seere. Feil, mener jeg. (Spent på om det blir avsnitt i dette innlegget..)

Gjest Big Mac

Jeg vil tippe at noen setninger ala det BT sa er lettere å forklare/unnskylde enn at Bente tar ut aggresjonen på uskyldige dyr. Hvem vil du helst forholde deg til - noen som bryter ut av seg noen setninger i kampens hete (noe jeg vil tro de fleste mennesker har gjort)eller noen som opererer bak ryggen din, sprer rykter, setter folk opp mot deg og som oppfører seg som en unge når de ikke får det som de vil ved å la det gå ut over uskyldige dyr? Nei, hun der er ikke mye go.

Greit - du liker onde mennesker best.

Hver sin smak.

Annonse

Gjest avsnitt

Jeg vet det med Espen i Robinson. Men prinsippet er at det brukes som TV-underholdning, og det er jeg imot.. Farmen - det blir allikevel et spenningsmoment bygget opp rundt når de bestemmer seg for å knerte dyra. Har sett reklamesnutter for programmet der de viser at høner/haner hentes ut av buret og det er tydelig hva som skal skje. Dermed bruker de det for å trekke seere. Feil, mener jeg. (Spent på om det blir avsnitt i dette innlegget..)

Tror jeg har funnet ut at hvis du vil ha avsnitt i innlegget så må du ikke sende fra forhåndsvisning, men trykke direkte på send.

Ja nå for jeg se om det virker for her skal det være avsnitt.

Gjest lis@bet

Tror jeg har funnet ut at hvis du vil ha avsnitt i innlegget så må du ikke sende fra forhåndsvisning, men trykke direkte på send.

Ja nå for jeg se om det virker for her skal det være avsnitt.

Hm, kanskje du har rett i det gitt! Har lagt merke til at det noen ganger blir avsnitt.. Skal teste..

avsnitt

et avsnitt til

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...