Gå til innhold

Hva er et bidé godt for?

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Bidé eller bidet.. sånn som noen har på badet i tillegg til doen. Hva er det til for? Jeg mener det er et pissoar. Samboer tror det er til å skylle føttene i. Følgelig styrer vi langt unna slike bideer, siden det ikke er greit å vite hva folk har brukt det til..! Kan noen opplyse meg litt? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124783-hva-er-et-bid%C3%A9-godt-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

det er til å vaske rompa og evt fitta med, etter dobesøk, eller ved behov.. meningsløst spør du meg..

de reklamerte med at man kunne vaske håret der, skylle støvler osv, men en balnding av disse formålene får meg til å føle at en like gjerne kunne vaske håret i dass...

Kjære vene... et bidet er en innretning som du anvender for å vaske deg forneden etter dobesøk eller når du ellers måtte føle for det. Fotvask går også bra. Kjempefin sak.

Jeg har bare opplevd bideter på fine hoteller utenlands. Og selv om jeg ikke egentlig ønsker meg det her hjemme, må jeg si det var sinnssykt deilig å bruke etter lange turistdager i store byer med sterk hete, mye støv, svette og ...ja, mens. Bare putte rompa oppi (uten å behøve å kle av deg alle klærne) og la det varme/lunkne vannet bare skylle... Aj. Dessuten var det praktisk å sette sølete sko i en regnværsdag!

Annonse

Gjest papirtiger

Jeg har bare opplevd bideter på fine hoteller utenlands. Og selv om jeg ikke egentlig ønsker meg det her hjemme, må jeg si det var sinnssykt deilig å bruke etter lange turistdager i store byer med sterk hete, mye støv, svette og ...ja, mens. Bare putte rompa oppi (uten å behøve å kle av deg alle klærne) og la det varme/lunkne vannet bare skylle... Aj. Dessuten var det praktisk å sette sølete sko i en regnværsdag!

Tenker du ikke på alle de menneskene som har brukt den før deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...