Gå til innhold

kroppens forfall og partners syn på det

Anbefalte innlegg

I denne tråden er det vel det? Jeg brukte det først, og da skjønner vel de fleste at det blir _litt_ dumt å bruke det samme.. skulle en tro da.. men det finnes jo amnge dumme folk...

Enda et øørlite hint; hva med å bruke ditt ordentlige nick, istedet for å snike rundt og slenge dritt med tilfeldig nick fordi du er for feig til å vise hvem du er?

Det går tregt idag, hva?

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

19

• serendipity

11

• Zirine

8

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Du må vel være rimelig forfallen selv for å akseptere å tenne på halvfeite gamlinger, med hår fra nese og ører, og hente sveis på hodet.

Det er ikke noe man tenner på, men må lære seg å evt akseptere når man blir eldre.

Jeg forventer selvsagt at min mann gidder å ta vare på utseendet sitt, akkurat som jeg gjør, og han sikkert forventer av meg.

Det aller deiligste er sumo-brytere. Når jeg ser dem, får jeg lyst til å rive av dem bleia og knulle dem hardt så dissefettet skvalper.

Gjest den dama

stakkars mann..

Hvorfor det? Han er ikke i nærheten av å ha mage engang - og han får jo tid til å trene. Det handler også om å ta vare på seg selv! Annerledes ville det selvsagt ha vært om han mista håret. Jeg foretrekker i utgangspunktet ikke skallete menn, men det ville jeg naturligvis ikke hatt problemer med å tolerere :-)

Enda et øørlite hint; hva med å bruke ditt ordentlige nick, istedet for å snike rundt og slenge dritt med tilfeldig nick fordi du er for feig til å vise hvem du er?

Det går tregt idag, hva?

"hva med å bruke ditt ordentlige nick, istedet for å snike rundt og slenge dritt med tilfeldig nick fordi du er for feig til å vise hvem du er?"

ehh... HÆÆ??

Jeg har vel ikke noe andre nick enn de jeg tilfeldigvis bruker i de trådene jeg svarer på?? Det er vel ikke akkurat slik at jeg er en personlighet med ETT navn her inne da..

I ulike tråder bruker jeg ulike nick, alt etter hva som faller meg inn.. Ingen ville da uansett vite hvem jeg var, jeg er ikke akkurat så dum at jeg undertegner med fullt navn og adresse. Vet du liksom hvem alle her inne er eller? hjelpes...

"Det går tregt idag, hva? "

Har en følelse av at det alltid gjør det for deg da..

Annonse

Gjest Big Mac

Jeg synes det er unødvendig at både du og han er så opptatt av hele tida å sammenligne med din kropp når dere ser et slikt program. For min del kan jeg si at tanken ikke har falt meg inn en gang, og hvis kjæresten min kommenterer noe med kropp, tenker jeg aldri "Enn jeg da?" Selv tenner jeg på kroppslig forfall hos menn: Tynn i håret, buksa ned på ræva og stor mage er deilig og sexy.

Hey....

Har du noen planer for helgen?

"hva med å bruke ditt ordentlige nick, istedet for å snike rundt og slenge dritt med tilfeldig nick fordi du er for feig til å vise hvem du er?"

ehh... HÆÆ??

Jeg har vel ikke noe andre nick enn de jeg tilfeldigvis bruker i de trådene jeg svarer på?? Det er vel ikke akkurat slik at jeg er en personlighet med ETT navn her inne da..

I ulike tråder bruker jeg ulike nick, alt etter hva som faller meg inn.. Ingen ville da uansett vite hvem jeg var, jeg er ikke akkurat så dum at jeg undertegner med fullt navn og adresse. Vet du liksom hvem alle her inne er eller? hjelpes...

"Det går tregt idag, hva? "

Har en følelse av at det alltid gjør det for deg da..

Alle registrerer et nick for å bruke DOL. Om du heller vil bytte nick fra tråd til tråd blir selvsagt opp til deg, men det er en vanlig teknikk for å "gjemme seg" når man vil slenge dritt.

Og det er feigt. Skjønner du?

Gjest enig med deg

Jeg synes det er unødvendig at både du og han er så opptatt av hele tida å sammenligne med din kropp når dere ser et slikt program. For min del kan jeg si at tanken ikke har falt meg inn en gang, og hvis kjæresten min kommenterer noe med kropp, tenker jeg aldri "Enn jeg da?" Selv tenner jeg på kroppslig forfall hos menn: Tynn i håret, buksa ned på ræva og stor mage er deilig og sexy.

Jeg tenner vel ikke akkurat på tynt hår og stor mage, men hvis innholdet oppi hodet er bra så kan jeg faktisk godt tenne på det ja! Og jeg må innrømme at folk som bruker all sin energi på å holde seg i form, som regel ikke bruker så mye energi på å holde topplokket i trim.

Gjest den dama

Hoho! Petter Smaaaaaaart!!!! Her er en sak til deg. For slikt kan vel ikke en mann si?

Hva er dette for noe PK-piss? Jeg er en oppegående dame som regner kommunikasjon og indre verdier som sentrale. Men mannemage hadde jeg bare ikke orket. Såpass plikter da menn å ta vare på seg selv, også av hensyn til sin partner? Jeg plages stadig av utsikten til naboens mage, og jeg forstår ikke at hans kone orker den!

Annonse

Gjest lis@bet

Hva er dette for noe PK-piss? Jeg er en oppegående dame som regner kommunikasjon og indre verdier som sentrale. Men mannemage hadde jeg bare ikke orket. Såpass plikter da menn å ta vare på seg selv, også av hensyn til sin partner? Jeg plages stadig av utsikten til naboens mage, og jeg forstår ikke at hans kone orker den!

"Jeg plages stadig av utsikten til naboens mage, og jeg forstår ikke at hans kone orker den!"

Hvorfor i all verden er det noe du skal gå rundt og bry deg med????

Alle registrerer et nick for å bruke DOL. Om du heller vil bytte nick fra tråd til tråd blir selvsagt opp til deg, men det er en vanlig teknikk for å "gjemme seg" når man vil slenge dritt.

Og det er feigt. Skjønner du?

Alle gjør det?? NOT!!

Jeg gidder ikke ha en personlighet her bare for at folk skal kjenne meg igjen og bruke en tråd mot den neste. Livet mitt og personligheten min finnes IRL, her bare bruker jeg noe for at folk skal kunne holde tråden...

Gjest variety

Alle gjør det?? NOT!!

Jeg gidder ikke ha en personlighet her bare for at folk skal kjenne meg igjen og bruke en tråd mot den neste. Livet mitt og personligheten min finnes IRL, her bare bruker jeg noe for at folk skal kunne holde tråden...

bifall

Gjest den dama

"Jeg plages stadig av utsikten til naboens mage, og jeg forstår ikke at hans kone orker den!"

Hvorfor i all verden er det noe du skal gå rundt og bry deg med????

fordi han sprader rundt ute i bar overkropp - og vi bor tett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...