Babette Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Kommer litt an på hengepuppene, rekker de til under kneskålene, så er jeg helt klart med! De subber i bakken. OK? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 De subber i bakken. OK? Veldig bra! Da matcher de min k*k. (Ikke at den er så lang, men jeg har så korte bein!) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Min erfaring er enkelt og greit at dersom partnerene er oppriktig glad i hverandre så ser de ikke forfallet men personen bak. Jeg har iallefall erfart det i og med at jeg har lagt på meg nesten 30 kilo etter at jeg begynte på medisin. Var syltynn før, min mann syntes jeg var sexy (50-55kg 178 cm høy) nå er jeg 82 kg og han synes fremdeles jeg er like sexy. Så sånn er det i vårt ekteskap. Kanskje jeg er heldig. Mvh 0 Siter
serendipity Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Seriøst? Ærlig talt, mage på mannen ville nesten vært skilsmissegrunn for meg - også etter 10 år og tre barn! Eh.... hva har 3 barn med mage å gjøre på en mann, han har da sannsynligvis ikke gått gravid???? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Veldig bra! Da matcher de min k*k. (Ikke at den er så lang, men jeg har så korte bein!) *flirer* :-) 0 Siter
Babette Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Eh.... hva har 3 barn med mage å gjøre på en mann, han har da sannsynligvis ikke gått gravid???? Si ikke det. Stadig vekk meldes det at "vi er gravide". 0 Siter
Gjest den dama Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Eh.... hva har 3 barn med mage å gjøre på en mann, han har da sannsynligvis ikke gått gravid???? Tre barn skaper en høyere barriere for evt skilsmisse. Til tross for den barrieren ville altså skilsmisse være aktuelt! 0 Siter
serendipity Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Si ikke det. Stadig vekk meldes det at "vi er gravide". *s* Mannens mage burde jo bare blitt mindre etter 3 barn, om han da ikke har dem i løpestreng *funderer* 0 Siter
serendipity Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Tre barn skaper en høyere barriere for evt skilsmisse. Til tross for den barrieren ville altså skilsmisse være aktuelt! ??? Javel, Jeg er ikke så god på sånn der ironi... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg tenner vel ikke akkurat på tynt hår og stor mage, men hvis innholdet oppi hodet er bra så kan jeg faktisk godt tenne på det ja! Og jeg må innrømme at folk som bruker all sin energi på å holde seg i form, som regel ikke bruker så mye energi på å holde topplokket i trim. De som ikke bruker NOE tid på å holde seg i form er de som har minst i topplokket. Det er også de som prater høyest om lekre damer, henger opp pin-up bilder på røykerommet, og er gjerne vålerengafans. 0 Siter
Gjest enig med deg Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 De som ikke bruker NOE tid på å holde seg i form er de som har minst i topplokket. Det er også de som prater høyest om lekre damer, henger opp pin-up bilder på røykerommet, og er gjerne vålerengafans. Det er forskjell på ikke noe og mye da. Min mann har begynt å få litt mage, og det er fordi vi koser oss med god mat og rødvin i helgene + en del andre dager (-: Selvom kroppen ikke ser helt ut som den engang var så har vi masse i topplokket, går masse turer og er aktive mennesker. Jeg mener mennesker som trener og trener for å være perfekte eller som sitter med vannet sitt og kruspersilledusken for å ikke legge på seg et grann er kjedelige, har ikke alltid så mye i topplokket. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 ??? Javel, Jeg er ikke så god på sånn der ironi... Ingen ironi her. Hun ville vurdert å gå fra mannen sin hvis han begynte å få mage, selv om de har 3 barn sammen. Sjarmerende. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Ingen ironi her. Hun ville vurdert å gå fra mannen sin hvis han begynte å få mage, selv om de har 3 barn sammen. Sjarmerende. Eh... Da håper jeg for mannens del at han tar til fornuft og går fra henne lenge før den tid. "Tre barn skaper en høyere barriere for evt skilsmisse. Til tross for den barrieren ville altså skilsmisse være aktuelt". Og en sånn dame setter til verden 3 barn med innstilling om at"Jeg går fra pappa om han blir tjukk". For et suppehue hun må være!"!!! Stakkers mann og ikke minst barn!!! 0 Siter
Babette Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Det er forskjell på ikke noe og mye da. Min mann har begynt å få litt mage, og det er fordi vi koser oss med god mat og rødvin i helgene + en del andre dager (-: Selvom kroppen ikke ser helt ut som den engang var så har vi masse i topplokket, går masse turer og er aktive mennesker. Jeg mener mennesker som trener og trener for å være perfekte eller som sitter med vannet sitt og kruspersilledusken for å ikke legge på seg et grann er kjedelige, har ikke alltid så mye i topplokket. A propos vann og persilledusk: Jeg er glad jeg ikke heter Lillan Müller. Frokost: 1 liter vann. Lunsj: 1 liter juice. Middag: Frukt og grønnsaker. Og det var det. Hun har aldri røkt, aldri drukket kaffe og aldri tatt en drink (jugekors, Lillan?) Litt stusslig, kanskje? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 A propos vann og persilledusk: Jeg er glad jeg ikke heter Lillan Müller. Frokost: 1 liter vann. Lunsj: 1 liter juice. Middag: Frukt og grønnsaker. Og det var det. Hun har aldri røkt, aldri drukket kaffe og aldri tatt en drink (jugekors, Lillan?) Litt stusslig, kanskje? Hjernen består av fettceller, og må ha tilførsel. Det forklarer ganske mye! :-) 0 Siter
Gjest enig med deg Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 A propos vann og persilledusk: Jeg er glad jeg ikke heter Lillan Müller. Frokost: 1 liter vann. Lunsj: 1 liter juice. Middag: Frukt og grønnsaker. Og det var det. Hun har aldri røkt, aldri drukket kaffe og aldri tatt en drink (jugekors, Lillan?) Litt stusslig, kanskje? Ja! Hun har ihvertfall INGENTING i topplokket. 0 Siter
Babette Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Eh... Da håper jeg for mannens del at han tar til fornuft og går fra henne lenge før den tid. "Tre barn skaper en høyere barriere for evt skilsmisse. Til tross for den barrieren ville altså skilsmisse være aktuelt". Og en sånn dame setter til verden 3 barn med innstilling om at"Jeg går fra pappa om han blir tjukk". For et suppehue hun må være!"!!! Stakkers mann og ikke minst barn!!! Og stakkars henne som ikke vet hva kjærlighet er. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Eh... Da håper jeg for mannens del at han tar til fornuft og går fra henne lenge før den tid. "Tre barn skaper en høyere barriere for evt skilsmisse. Til tross for den barrieren ville altså skilsmisse være aktuelt". Og en sånn dame setter til verden 3 barn med innstilling om at"Jeg går fra pappa om han blir tjukk". For et suppehue hun må være!"!!! Stakkers mann og ikke minst barn!!! Får bare håpe, for hennes barns skyld, at hun kun er ute etter å provosere med det hun sier. Men jeg har mine tvil, det finnes mange gærne mennesker der ute.. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hvorfor det? Han er ikke i nærheten av å ha mage engang - og han får jo tid til å trene. Det handler også om å ta vare på seg selv! Annerledes ville det selvsagt ha vært om han mista håret. Jeg foretrekker i utgangspunktet ikke skallete menn, men det ville jeg naturligvis ikke hatt problemer med å tolerere :-) Det var jo svært så generøst av deg da :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Får bare håpe, for hennes barns skyld, at hun kun er ute etter å provosere med det hun sier. Men jeg har mine tvil, det finnes mange gærne mennesker der ute.. Jeg driver fortsatt å øver meg på ironi, og så lagnt jeg har kommet i boka ville jeg tolket det dithen at dette bare er ironi. ...Må forte meg å leste resten av boka, kanskje jeg ikke har skjønt det ennå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.