Gå til innhold

peelingkrem og resultater

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Aldri aldri bruke alkoholholdige renseprodukter. Tørker bare ut huden, noe som fører til mer produksjon av olje. Ikke spesielt lurt om man plages av sorte prikker. Det er en myte at fet hud skal renses med sterke produkter (lenge). Milde produkter er best. Clinique kan anbefales. Og ikke skrubb ansiktet hver dag. (er det en grunn til at jeg ikke får skrevet avsnitt tro..)

Ok, fint å få litt andre synsvinkler. Jeg bare siterte boken. Har ikke de problemene selv skjønner du.

Mvh

Fortsetter under...

Tror du må jobbe mye for å få de bort med peeling.

Jeg ble kvitt mine (gjenstridige, prøvde mye forskjellig) da jeg begynte å bruke en spesiell leiremaske med aloe vera, av merket Volare. Etter et par gangers bruk var det mye færre svarte prikker, og kort tid etter var de borte! Og tro meg, jeg har prøvd forskjellig uten resultat.

Volare leiremaske får du kjøpt på homeparty, eller direkte gjennom konsulent. Den koster litt, men det er verdt det. ;)

hilsen

*noterer Biotherm*

Takk for svar igjen.

Hei sort prikk!

Jeg vil anbefalde deg å gå til en hudpleier. De har greie på dette og kan gi deg nødvendig hudpleieråd/behandling. Det er vanskelig å bli kvitt sorte prikker. Jeg har gitt opp det der. Men clinique har noen små tuber som skal minske porene. Spør hos dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...