Gjest stinker Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Treningstøyet lukter amoniakk etter trening. Trener en time intensiv ergometer om morgenen før frokost. Hva kommer det av? Jeg er ikke på noen proteindiett og er derfor ikke i ketose. Spiser sunt og nok karbohydrater. Har det noe med at karbohydratlageret er tomt om morgenen og at kroppen spalter ned proteiner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine28 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har du sjekket blodsukkeret ditt? Jeg tror jeg ville tatt en tur til legen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anew Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Sannsynligvis så har det det. Jeg får iblant ammoniakklukt i nesa etter lange og/eller harde løpeøkter. Har opplevd ammoniakklukt i klærne også, innbiller meg da at det kommer fra svetten - som igjen får det fra proteinnedbryting i kroppen. Uten at jeg er helt sikker på om det faktisk er fysisk mulig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.