Gå til innhold

Trenger råd om familiegreier

Anbefalte innlegg

Gjest probleme

Jeg har en søster eom bor et par timer unna meg.Nå skal hun ta turen innover hit,og jeg gleder meg mye.Til å begynne med sa hun at hun skulle overnatte her en natt,noe jeg synes var helt greit.Men plutselig ringer hun idag og sier hun skal overnatte her hele helgen.Jeg har ikke lyst til det.Vi har bare en liten 3 roms leilighet og 2 barn,og det er ikke så god plass til henne her.Hvordan si at det ikke passer så bra?Sofaen vår kan hun ikke ligge på,da hun har ryggproblemer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124823-trenger-r%C3%A5d-om-familiegreier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke regne med å få noe annet enn sofaen hos andre når man kommer på selvbedt overnatting enten man har vondt i ryggen eller ikke. La henne ta sofaen ellers så kan hun sove på hotell.

Men er det ikke hyggelig å få besøk av søstra si ei helg da? Hun venter vel ikke oppvartning?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...