Gå til innhold

Hva skal jeg finne på til dama....?

Anbefalte innlegg

Nå er det snart tid for både bursdagsgave og julegave til dama. Vi har ikke vært sammen så alt for lenge, og dermed vil man jo gjerne yte litt ekstra for å overraske/gi noe spesielt. Vil helst gi noe med en tanke bak - men min hjerne ser ut til å være for lite kreativ. Synes det er litt kjedelig med smykker, blomster, undertøy etc. - for vil gjerne være orginal og romantisk. Har vurdert en "søt" bok - men det er også litt for kjedelig. Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124826-hva-skal-jeg-finne-p%C3%A5-til-dama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smykke er da aldri kjedelig. "Alle" jenter drømmer da om det :)

Smykker er farlig å gi bort. Jeg har til dags dato (og jeg er godt voksen) aldri fått et smykke fra andre som virkelig passet meg. Det er oftest helt feil stil eller feil i størrelsen. Det ligger i hvertfall ganske mange smykker i mitt smykkeskrin som bare ligger der og støver.

Annonse

Den beste gaven er ikke noe vi foreslår, men noe hun ønsker seg.

Der er samboeren min suveren. Han legger merke til de minste signaler fra min side om hva jeg liker, og anstrenger seg for å få tak i det.

Den rette gaven er en som sier at du har skjønt hvem hun er. Lytt til henne, til det hun ikke sier også. Vanskelig, men desto mer imponerende om du klarer det.

Smykker er farlig å gi bort. Jeg har til dags dato (og jeg er godt voksen) aldri fått et smykke fra andre som virkelig passet meg. Det er oftest helt feil stil eller feil i størrelsen. Det ligger i hvertfall ganske mange smykker i mitt smykkeskrin som bare ligger der og støver.

Da bytter du det i ett du liker! :o)

Håper du å finne den ultimate gaven ved å spørre her inne?? Du sier jo absolutt ingenting om kjæresten din, hvordan kan man gi tips om gave da? For alt jeg vet kan det jo hende hun blir hysterisk glad for å få et tre hun kan plante i hagen, men det er jo ikke akkurat det man anbefaler til gud og enhvermann. Men det KUNNE vært den ultimate gaven til riktig person, i riktig alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...