Gå til innhold

Dørkrans / julekrans

Anbefalte innlegg

I år har jeg bestemt meg for å kjøpe to alldeles nydelige dørkranser for å ha på ytterdøren vår (dobbeldør). Jeg har sett for meg denne kransen lenge, men aner ikke hvor jeg får kjøpt den. Vil ikke ha en vanlig som selges på Åhlens etc., vil ha en skikkelig en! Noen som kan hjelpe? Huset er hvitt med knall blå dør; bør jeg istedet velge en rød krans med sånne bitte små "bær"???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124849-d%C3%B8rkrans-julekrans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Jeg har en kjempefin med blått i.. Det er gullkongler og andre gull duppeditter, noe blått og blått silkebånd.. Valgte blått fordi jeg ikke er så fan av rødt.

Den kjøpte jeg på glassmagasinet i 1 etg der dfe har masse julepynt og krimskrams.. Ga 300 for den tror jeg.. hvis jeg ikke husker helt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...