Gå til innhold

Ut i Oslo nå på lørdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du skal ha stripping så er det vel bare Blaze og String som er åpne for tiden, tror jeg. Dette er helt horribelt tvilsomme buler, med mafiafeeling, reperbahn look og helt urimelig høye priser på inngang og drikkevarer. "........................."

Gjest bønder

Hvis du skal ha stripping så er det vel bare Blaze og String som er åpne for tiden, tror jeg. Dette er helt horribelt tvilsomme buler, med mafiafeeling, reperbahn look og helt urimelig høye priser på inngang og drikkevarer. "........................."

Men ellers da?

Noen forslag?

Annonse

Men ellers da?

Noen forslag?

Til bra utesteder? Det kommer jo helt an på hva dere er ute etter. Er dere ute etter en rocka pub med metal-tendenser så er Elm Street stedet. Er dere ute etter en rimelig bra blues bule så er Muddy Waters stedet. Er dere ute etter et litt mer "fancy" sted, men ikke helt posh, og med godt voksent klientell, er 3 Brødre et ok valg. Som sagt, det kommer an på hva dere er ute etter. "......................"

Gjest bønder

Til bra utesteder? Det kommer jo helt an på hva dere er ute etter. Er dere ute etter en rocka pub med metal-tendenser så er Elm Street stedet. Er dere ute etter en rimelig bra blues bule så er Muddy Waters stedet. Er dere ute etter et litt mer "fancy" sted, men ikke helt posh, og med godt voksent klientell, er 3 Brødre et ok valg. Som sagt, det kommer an på hva dere er ute etter. "......................"

Vi er ikke ute etter et fjortissted, men heller ikke et sted der det er godt voksne folk. Ikke spesielt metal-interessert. Ganske streite folk, langt fra posh. Bare ute etter å ha det moro.

Kan godt være litt harry, men ikke ekstremt.

Over 70 kroner for 0,3 øl på String.

200 kroner for å komme inn.

Hva damene koster vites ikke, men de er rimelig sikkert til salgs.

Man får helt sikkert kjøpt våpen og annen stash der også. Dette er ikke stedet hvor man går inn for å være tøff i tryne. I hvert fall ikke med mindre man er forberedt på en omgang på bakrommet. Og da snakker jeg ikke om en omgang med et av stedets kvinnfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...