Gjest tykkest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei En venn anbefaler herbalife. Har noen noen positive eller negative erfaringer. Jeg er meget overvektig og er skeptisk til dette. Syns bl.a. at det er dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det fins mye billigere alternativer i produkter som selges til kroppsbyggere feks. Sjekk forumet på http://www.slankenett.no og gå på den tråden som heter kostholdstilskudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iznowgood Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei. Jeg brukte Herbalife en måneds tid for å prøve, men synes også at dersom jeg skulle ha ditten og datten så ble det nokså dyrt. Bruker Cambridgekuren og har gått ned 22 kilo. Vil ikke anbefale Cambridekuren eller andre pulverkurer til noen såfremt det ikke kombineres med litt vanlig mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.