Gå til innhold

Utrolig lei meg i dag... : (

Anbefalte innlegg

Hadde det inntruffet samtidig for alle ville nok skilsmisse-statistikken vært 100 %..

Heldigvis er det slik at det IKKE inntreffer samtidig slik at en får mulighet til å jobbe seg gjennom problemene og komme sammen igjen :-)

Alle blir lei innimellom..

Vrøvl.

Man "jobber seg ikke ut av" det faktum at man er lei av personen man en gang var kjæreste med.

Man kan heller "jobbe seg til" f eks seksuell tenning på vedkommende.

Fortsetter under...

Hadde det inntruffet samtidig for alle ville nok skilsmisse-statistikken vært 100 %..

Heldigvis er det slik at det IKKE inntreffer samtidig slik at en får mulighet til å jobbe seg gjennom problemene og komme sammen igjen :-)

Alle blir lei innimellom..

...i siste setningen i mitt svar til deg

Gjest ikke halvt engang

Neida, det er ikke sånn.. Han tror det, men det stemmer ikke. jeg koser meg aleine hjemme, ellers går jeg på kafe med venninner eller drar på besøk.

Så det går helt fint, men han vil ikke gå ut for han tror jeg blir sur for da blir jeg aleien hjemme.. Så som du skjønner så er det kommunikasjonssvikt her.. Han tror ditt og datt, og blir hjemme som igjen fører til at han blir sur, jeg blir deppa og vi krangler..

Jeg finner ofte (av og til) på ting og tang uten han jeg! Så er ikke avhengig av han, men vil jo være sammen med han to dager i uka i hvert fall da.. Og detvil jo han og, må nok bare ta en oppvaksprat så ordner det seg nok..

Prata nettopp med han på teelfonen og stemmninga er myyyyyyyye bedre nå.

Han har sikkert vokst opp med en mor som er slik han tror du er, eller han har hatt en sånt forhold. Eller han overfører sine egne følelser til deg, fordi han blir sur og sånt så tror han at du også blir det.

Psykologi er vanskelige greier..........

Vrøvl.

Man "jobber seg ikke ut av" det faktum at man er lei av personen man en gang var kjæreste med.

DET er vrøvl det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så hvis du får problemer i forholdet så bare tar du jakka og går ??? Huff problemer, de kan jo ikke løses...

Fytterakka, nå ble jeg sjokkert !

DET er vrøvl det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så hvis du får problemer i forholdet så bare tar du jakka og går ??? Huff problemer, de kan jo ikke løses...

Fytterakka, nå ble jeg sjokkert !

"Problemer kan ikke løses", skriver du ironisk... ...jeg vet hittil ingen som klarer å tvinge seg selv til å tenne på en partner man har gått lei av... ...jeg er enig i at det er problemer som kan løses i et forhold, men blant de hører ikke tapt lyst på partneren... Tror du det er du ganske så naiv...

Vrøvl.

erwin skriver: "Man "jobber seg ikke ut av" det faktum at man er lei av personen man en gang var kjæreste med.

Man kan heller "jobbe seg til" f eks seksuell tenning på vedkommende."

Hvordan er du så sikker på at ingen kan det?

Jeg har vært i lag med mannen min i over 20 år. Det har vært perioder der vi har jobbet oss gjennom slikt. Artig at du skriver at det ikke kan stemme ;o)

Annonse

"Problemer kan ikke løses", skriver du ironisk... ...jeg vet hittil ingen som klarer å tvinge seg selv til å tenne på en partner man har gått lei av... ...jeg er enig i at det er problemer som kan løses i et forhold, men blant de hører ikke tapt lyst på partneren... Tror du det er du ganske så naiv...

Nå har jeg vært der og gjort det da, så jeg har bevis på at det går an ! Du har tydeligvis noe å lære...Du får huske på dette da dersom du skulle havne i en slik situasjon:

DET GÅR AN !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...