Gjest Mere panelmas Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg ønsker en maling som er heldekkende,en maling der ingenting skinner igjennom fargen.Helt dekkende,hverken kvister eller andre treverksæregenheter skal synes.Hvilken maling velger jeg da,noen av disse jeg nevnte sist:Lady Interiør halvblank 40, Lady Panel silkematt 15 eller Jotun Panel? 0 Siter
Gjest ikke sign. Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Velg Lady. Den dekker, men du må regne med et par strøk. Er det mye kvister, så husk kvistlakk først. Lady Panel dekker ikke. 0 Siter
Gjest ikke sign. Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Velg Lady. Den dekker, men du må regne med et par strøk. Er det mye kvister, så husk kvistlakk først. Lady Panel dekker ikke. en ting til... på panel ville jeg brukt Lady 15, den er silkematt og personlig syns jeg det er penere enn halvblanke overflater når det er på panel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.