Gå til innhold

kronprinsesse i påtvunget monarki

Anbefalte innlegg

Gjest S apropo MM

Sonja da?? er hun dronning nok for deg?har ikke hun "stil" og klasse over seg?? Vil bare si at Mette Marit er der Sonja var for 40 år siden..... Det kommer det kommer...

Og til sist; la nå Mette Marit være i fred...Det må da være ille nok å ha den faren som hun har...

"Det kommer det kommer", men saken er at følket ikke vil det skal komme, mange vil avvikle monarkiet.Du kan da vel ikke sammenligne en ung Sonja med Mette Marit?Og, jeg synes ikke MetteM blir mer og mer lik Sonja, jeg synes det er omvendt jeg

Fortsetter under...

Gjest enigmedu

De fleste jenter går vel gjennom en alder hvor de er opptatt av prinsesser,ja, men når de kommer i tenårene er de fint lite opptatt av kongehuset, heldigvis! Gutten min og vennene hans satt ikke inne og så på noe prinsesse-bryllup!

Nei helt enig, det eneste de er opptatt av er isåfall skandalene og rykter om fortida:)

Sonja da?? er hun dronning nok for deg?har ikke hun "stil" og klasse over seg?? Vil bare si at Mette Marit er der Sonja var for 40 år siden..... Det kommer det kommer...

Og til sist; la nå Mette Marit være i fred...Det må da være ille nok å ha den faren som hun har...

Bare en liten kommentar til. Det snakkes så mye om faren til MM, men hva men moren hennes.

Jeg syntes ikke det er et videre sympatisk trekk å forsvare sønnen sin på den måten hun gjorde. "Min sønn ville aldri vært i stand til å slå noen"

Tullprat! Greit nok at hun ligger lavere i terrenget enn Svenn O, men det er vel kanskje en meget god grunn for akkurat det.

Tror Sonja var totalt forskjellig fra Mette Marit på samme alder.Og bakgrunn,fortid og familieforhold er totalt forskjellige.Sonja var den sjenerte,tilbakeholdne som ikke gjorde så mange sprell, hun kom også fra en bedre familie,stemmer ikke det? Men det synes som Sonja har forandret seg til det værre etter at hun fikk utfrika svigerbarn-S- Hehe, at man gidder å bry seg(flire)!

Forskjellen er vel egentlig at Sonja hadde vært sammen med Harald i 10 år, hun var over 30 og hadde vel egentlig ikke hatt muligheten til sprell.

Dessuten var vel ikke journalistene så ute etter å sverte henne som de har vært etter Mette Marit,

Men Ari er vel den verste i familien. Han har gjort det godt da, giftet seg med prinsessa og fått halve kongerike. Rene Askeladden, selv om Askeladden er mer sympatisk da

Gjest glemt nicket

Forskjellen er vel egentlig at Sonja hadde vært sammen med Harald i 10 år, hun var over 30 og hadde vel egentlig ikke hatt muligheten til sprell.

Dessuten var vel ikke journalistene så ute etter å sverte henne som de har vært etter Mette Marit,

Men Ari er vel den verste i familien. Han har gjort det godt da, giftet seg med prinsessa og fått halve kongerike. Rene Askeladden, selv om Askeladden er mer sympatisk da

Ikke alle har de samme tilbøyelighetene heller da, og jeg vet ikke, men kansje genene har noe å si?(uten å dømme)

Jeg tror som andre at monarkiet har overlevd seg selv, og jeg tror aldri at Mette Marits barn blir konge/dronning i Norge.

Gjest aandbandc

Bare en liten kommentar til. Det snakkes så mye om faren til MM, men hva men moren hennes.

Jeg syntes ikke det er et videre sympatisk trekk å forsvare sønnen sin på den måten hun gjorde. "Min sønn ville aldri vært i stand til å slå noen"

Tullprat! Greit nok at hun ligger lavere i terrenget enn Svenn O, men det er vel kanskje en meget god grunn for akkurat det.

Jepp, jeg synes faren til MM faktisk er litt tøff jeg : )

Annonse

Jepp, jeg synes faren til MM faktisk er litt tøff jeg : )

For å si det sånn, så er han mer interresant enn sin datter ;)

Han er seg selv, og takke meg til det. MM står som ei påtatt fjolle, og prøver å virke interressert. Hele henne viser at hun ikke har NOE å fare med.

"Det kommer det kommer", men saken er at følket ikke vil det skal komme, mange vil avvikle monarkiet.Du kan da vel ikke sammenligne en ung Sonja med Mette Marit?Og, jeg synes ikke MetteM blir mer og mer lik Sonja, jeg synes det er omvendt jeg

Skal du fortelle meg hvem jeg kan sammenligne hvem med?? Hva med folkeskikk og retten til å mene det en vil...??

Man kan trekke hvert et menneske ned i søla ved å pelle lag for lag av dem, alle har gode sider og dårlige sider....

Her var det snakk om svigerbarna til det danske kongeparet.

Men når du først nevner det, verdiene og holdningene til dronning Margrethe er mye flottere de også.Jeg har sans for henne som menneske.

Det virker som Sonja har frika ut i takt med svigerbarna sine, hun tar lixom lett på alt og konsentrerer seg mer om dyre ferier, kuropphold, middager og shopping.Det er den oppfatningen jeg iallefall har fått av henne, som om hun har gått igjennom en liten personlighetsforandring.

Skal de være folkelige eller ikke. Bestem dere da.

Noen bare må ha noe å klage på/irritere seg over.

Dere sier at Mette Marit ikke har verdighet, men Magrete har altså verdighet.

Dere vil altså de skal være flotte og kongelige/ha verdighet.

Vi skal ha noe å se opp til, men samtidig skal de være folkelige og ikke ha bedre økonomi, reise på dyrere ferier enn oss, og ikke kle seg finere enn oss.

Jeg forstår ikke det voldsomme engasjemanget dere synes ha for kongehuset.

Er det ikke bare å akseptere at også de kongelige er forskjellige?

Svenskene missunner foressten vårt kongehus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...