Gå til innhold

Sår tunge - hva er det tegn på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Dette fant jeg på Lommelegen:

"Det er de røde blodcellene som tar opp oksygen i lungene og bringer det til alle cellene i kroppen. Hvis du ikke får nok oksygen i blodet, kan du bli blodfattig eller anemisk. Det kan du merke ved at du blir trett, lettere irritabel, får hodepine, diaré eller rød og sår tunge."

Jeg er trøtt, irritert (kan ha med forholdet å gjøre og, men er irritert for ingenting), har hodepine hver dag, sover dårlig + sår tunge. Har ikke hatt diare, men vært litt løs i magen.

Kan jeg være blodfattig da? Hvordan blir jeg "blodrik" ; ) igjen? Sto under folat det jeg limte inn, men det er jo for gravide eller folk som vil bli gravide.. kan vel ta det fordet vel? Har to esker liggende hjemme siden ejg begynte å ta det siden planen van klar, nå har jeg sluttet å ta de..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...